لید: خروج ناگهانی یک دستگاه اتوبوس از مسیر اصلی در محور آبادان به اهواز، حادثهای ترافیکی را رقم زد و منجر به مجروح شدن ۱۲ سرنشین این خودروی عمومی شد.
۷ تیر, ۱۴۰۵
856 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
آبادان خبر _ یاسین افرا، رئیس اورژانس پیشبیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تشریح جزئیات این سانحه اظهار داشت: شامگاه گذشته گزارش انحراف یک اتوبوس در مسیر فرعی حفار (بعد از زندان) به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس مجهز به محل حادثه اعزام شدند.
وی در خصوص هویت و جنسیت آسیبدیدگان این حادثه افزود: این سانحه ترافیکی در مجموع ۱۲ مصدوم شامل ۱۰ زن و ۲ مرد برجای گذاشت که همگی پس از دریافت مراقبتهای اولیه درمانی، جهت تکمیل مراحل مداوا به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.
رئیس اورژانس آبادان درباره نحوه توزیع و بستری مجروحان در مراکز درمانی توضیح داد: با تلاش فوریتهای پزشکی، سه مصدوم به بیمارستان ۱۷ شهریور، پنج نفر به بیمارستان آیتالله طالقانی و چهار مجروح دیگر به بیمارستان شهید بهشتی آبادان به صورت کاملاً ایمن انتقال یافتند و روند درمان آنها پیگیری میشود.
شایان ذکر است که خدمات بهداشتی، درمانی و فوریتهای پزشکی در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان به طور کامل تحت پوشش و نظارت دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد./ اخبار آبادان